Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Πρωτομαγιά Σε Ταβέρνα


---Φέτος την πρωτομαγιά ήμουν φιλοξενούμενος σε έναν φίλο στην Ορεστιάδα. Αν και είχαμε κανονίσει να ψήσουμε μαζί με μια παρέα φίλων, ο καιρός δυστυχώς δεν μας βοήθησε και έτσι αποφασίσαμε να κάτσουμε σε μια ταβέρνα.
---Μόλις φτάσαμε ήταν γεμάτο περίπου το 80% των τραπεζιών, αλλά λόγω του ότι είχαμε κάνει κράτηση ένα τραπέζι μας περίμενε ήδη. Ο χώρος ήταν ωραία διακοσμημένος, άνετος και το εξωτερικό περιβάλλον με πολύ πράσινο. Κάτσαμε λοιπόν στο τραπέζι μας και περιμέναμε υπομονετικά και με κατανόηση να μας πάρουν παραγγελία, γιατί ξέραμε οτι αυτές τις μέρες επικρατεί ένας μικρός πανικός στα μαγαζιά του είδους. Μετά από 40 λεπτά ήρθε ο σερβιτόρος και μας πήρε παραγγελία και συνεχίσαμε να περιμένουμε.
---Ύστερα από περίπου 20 λεπτά έφτασαν τα πρώτα ορεκτικά τα οποία "εξαφανίστηκαν" πριν καλά-καλά να προλάβουμε να τα δούμε, γιατί είμασταν μια παρέα 10 ατόμων. Σε λίγο παραγγείλαμε και δευτερη παρτίδα ορεκτικών, γιατί δεν καταλάβαμε τίποτα από την πρώτη, και αυτά έφτασαν μέσα σε 10 λεπτά. Λίγο αργότερα (περίπου 15 λεπτά) αναγκαστήκαμε να ρωτήσουμε τον σερβιτόρο γιατί δεν μας είχε φέρει ακόμα τις πατάτες που είχαμε παραγγείλει από την αρχή, και τότε μόνο αυτός το "θυμήθηκε" και μας τις έφερε μετά από κανένα τέταρτο. Αφού φάγαμε και τις πατάτες συνεχίσαμε να περιμένουμε για τα κυρίως πιάτα μας, αλλά η υπομονή μας είχε αρχίσει να εξαντλείται.
---Αργότερα και αφού είχαμε κλείσει περίπου 2 ώρες αναμονής από την παραγγελία, ξαναρωτήσαμε τον σερβιτόρο για τις μερίδες μας και αφού το "ξανα-θυμήθηκε" και άρχισε να φέρνει μερικές, άρχισε να μας λέει ότι τελείωσε το ένα, τελείωσε το άλλο, κτλ.
---Τότε κάποιος από την παρέα αντέδρασε κάπως έντονα και εγώ τον υποστήριξα, γιατί συμφώνησα πως δεν είναι δυνατόν μετά από 2 ώρες να κατάλαβαν οτι δεν είχαν πλέον αυτά που είχαμε παραγγείλει, και ούτε καν να μας το πούνε μόνοι τους αλλά μετά από την δική μας ερώτηση (αφύπνηση). Αν δεν τους λέγαμε τίποτα, ακόμα θα περιμέναμε! Τελικά φάγαμε λίγο-πολύ ό,τι υπήρχε και φύγαμε.
---Οι υπόλοιποι στην παρέα δεν συμφώνησαν με αυτή την αντίδραση, αλλά εγώ πιστεύω πως έπρεπε να γίνει αυτό, γιατί εφόσων το μαγαζί κοστολογεί τις υπηρεσίες του, οφείλει να ενδιαφέρεται και λίγο για τους πελάτες και να μην τους αφήνει να περιμένουν τόσες ώρες και μετά να τους λέει οτι δεν υπάρχουν οι παραγγελίες τους.
---Νομίζω πως αρκετά μαγαζιά και υπηρεσίες το κάνουν αυτό, είτε άμεσα, είτε έμμεσα, με αποτέλεσμα να την πληρώνει πάντα ο πελάτης που ήδη τους πληρώνει (υπερβολικά τις περισσότερες φορές) για να του προσφέρουν μια (τελικά) ανύπαρκτη εξυπηρέτηση. Να αντιδράτε σε τέτοιου είδους "εξυπηρετήσεις", γιατί εσάς ποτέ δεν πρόκειται να εμφανιστεί κάποιος στο δρόμο και να σας δώσει τα λεφτά του χωρίς να του προσφέρετε τίποτα. Να μην ανησυχείτε για το αν σας κοιτάνε περίεργα οι άλλοι γύρω σας, γιατί αυτός που θα έπρεπε να ντρέπεται πρέπει να είναι ο "κατηγορούμενος" και όχι εσείς. Στο κάτω-κάτω αν δεν αντιδράς σημαίνει οτι όλα πάνε καλά, και αυτό που σου έκανε κάποιος σε εσένα είναι σχεδόν σίγουρο πως θα το κάνει και σε κάποιον επόμενο.
---ΥΓ. Το κοτοσνίτσελ στην ταβέρνα ήταν μεν φρέσκο, αλλά είχε πολύ κρούστα για το πάχος του κρέατός του, με αποτέλεσμα το τηγανιτό να μην αφήνει να αναδειχθεί η γεύση του κοτόπουλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου