Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Τα Καλύτερα Της Τηλεόρασης

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ:
-Εκείνες Κι Εγώ
-Κωνσταντίνου Και Ελένης
-Μια Τρύπα Στο Νερό
-Οι Απαράδεκτοι
-Σε Είδα
-Στο Παρά Πέντε
-Τα 7 Κακά Της Μοίρας Μου
-Της Ελλάδος Τα Παιδιά
-Big In Japan
-Cheek To Cheek
-Wipeout

ΞΕΝΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ:
-Alice
-Firefly
-FlashForward
-Friends
-Macgyver
-Married With Children
-Moonlight
-Painkiller Jane
-Spartacus
-Terminator:The Sarah Connor Chronicles
-Thundercats
-The Simpsons
-V

Δεν συμπεριλαμβάνονται σειρες Anime απο τις οποίες τα αγαπημένα μου είναι τα: Claymore, Death Note, Devil May Cry, Elfen Lied, Gantz, Hellsing και Ninja Boy.

10 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παντα εισαι εκτος θεματος, αλλα δεν εχει σημασια … Εχουμε καταλαβει ότι εισαι εκτος πραγματικοτητας και ετσι …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχήν ποιός σου είπε ότι ΕΓΩ, θα σε έκρινα αρκετά άξιο για να σε έχω για καθηγητή μου;
    Τέτοιους ανειδίκευτους έχουμε που διδάσκουν τα παιδιά μας και πάμε κατα διαόλου!
    Εσύ μιλάς για "φάρες", που η δικιά σου φάρα κατάσφαξε όποιον δεν πίστευε στον Εβραίο θεό σας, εθελοτυφλώντας ότι είναι "θεία πράξη" η αφαίρεση ζωής από κάποιον άπιστο;

    ΥΓ1.Απορώ τί δε σου άρεσε στο πείραμα με το ουράνιο τόξο και μου "επιτέθηκες" με αυτόν το τρόπο...
    ΥΓ2.Και θα ήθελα να μου πεις ανοιχτά, που αλλού έχεις δει σχόλιά μου και "ενοχλήθηκες"!
    ΥΓ3.Δάσκαλε που δίδασκες και λόγο δεν εκράτεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και ποιος είσαι εσύ που διαλέγεις ποιος είναι ο καθηγητής σου υπάρχει τέτοιο σύστημα και δεν το ξέρω. Θέλεις να δείχνεις ευγενικός και είπες τους
    άλλους παρωπιδιασμένους και δεν τρόμε κουτόχορτο εσύ είσαι Mac-13 αλά και ο GEWKWN μπορεί να είστε δύο εγώ νομίζω ότι είσαι ένας τέλος.Ακόμα απορείς στο πείραμα του ουράνιο τόξο μα αυτό που ανέφερες ήταν τα χρώματα του ουράνιου τόξου ίσος δεν κοίταξες τη σωστή ορολογία για ψάξε λίγο καλύτερα.Είπε ο GEWKWN ότι πρέπει να καθαρίζω σκατά για μένα εσύ το είπες, σας διακρίνει μία ευγένεια τι να πω. Ο GEWKWN γράφει στο μπλοκ του ότι δεν πρέπει να μιλάμε αν δεν ξέρουμε ενώ αυτός είναι μουγκός! Αλλά την καμπούρα του δεν τη βλέπει την πάρλα μιλά ασταμάτητα είναι ξερόλας γεμάτο ερωτήματα ενώ εμείς είμαστε παρωπιδιασμένοι εγώ είμαι εκτός πραγματικότητας, ενώ εσείς είστε η πραγματικότητα.Μείνε μακριά από μένα αυτό είναι ο χαιρετισμός μου.Και γράψε ότι θες αντίο Mac-13 GEWKWN.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατ'αρχήν ο οποιοσδήποτε έχει λίγη αντίληψη, θα καταλάβαινε ότι απο τον τρόπο που γράφουμε εγώ και ο GewKwn είμαστε διαφορετικά άτομα και όχι το ίδιο πρόσωπο.

    Δεύτερον, έχω να σου πω πως σίγουρα δεν μπορείς να διαλέξεις τους καθηγητές σου, αλλά το πόσο τους σέβεσαι είναι αυτό που δείχνει αν θα ήθελες να τους είχες για καθηγητές ή όχι. Και δηλαδή δεν κατάλαβα, εσύ πιστεύεις ότι όλοι οι καθηγητές είναι καλοί; Παραπάνω βλέπεις και την "ζωντανή απόδειξη" ενός καθηγητή (κατά τα λεγόμενά του), ο οποίος δεν θα έδινε ποτέ πτυχίο αρχαιολογίας σε κάποιον μαθητή που είχε διαφορετικές απόψεις από αυτόν για την θρησκεία. Αν είναι δυνατόν!!!

    Στο πείραμα με το ουράνιο τόξο, απλά είπα ότι είναι το φως διαχωρισμένο στα συστατικά του. Τι δεν σου άρεσε δηλαδή;

    Τέλος, μου λες να "μείνω μακριά σου", ενώ ΕΣΥ είσαι αυτός που ήρθες εδώ να γράψεις, κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταρχήν δεν είμαι ανώνυμος ξέρεις ποίος είμαι.Εσύ είσαι εγωιστής γιατί στην μπλοκάρα σου δεν έχεις ούτε αναγνώστες ούτε τη παρακολουθείς, και δεν απάντησες πως κάποιος που σέβεται τη γνώμη των άλλων πως γίνεται να τους λέει παρωπιδιασμένους;

    Και άσε τα σάπια πως ο GEWKWN. η ο Mac-13 δεν είναι το ίδιο εσύ είσαι τέλος.Βαριέμαι να κάθομαι και να σου γράφω αλλά σου δίνω την ευκαιρία να δικαιολογηθείς στο μπλοκάκι σου στο δικό μου δεν είσαι πλέον αρεστός.Στο κάτω κάτω δεν είμαι υποχρεωμένος να ακούω τα απωθημένα του καθενός.

    Και δεν έκοψα κανένα φοιτητή για το πιστεύω του. Απλά βρήκα απαράδεκτο το γελοίο παράδειγμα με το πόνη και το ουράνιο τόξο, παρόλο που σου λέω την σωστή ορολογία πως γίνεται το ουράνιο τόξο συνεχίζεις να δικαιολογήσε. Και στο κάτω κάτω ξεφτίλα σε είπα γιατί είπες τους άλλους παρωπιδιασμένους και είπα και σένα παρωπιδιασμένο άμα εγώ στο δικό σου μπλοκ αρχίσω να το κάνω αυτό θα σου άρεσε; Μάλλον οφείλεις μια συγνώμη άσε εμένα τουλάχιστον στους άλλους. και τέλος πάντων ας τελειώσουμε εδώ μπορείς να απάντησης εγώ δεν ξανά ασχολούμαι.

    Να περνάς καλά! τέλος.-

    Mysteri planet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το παρακάτω μήνυμα είναι από μένα στον mystery planet και αν το θέμα είναι άσχετο θα ήθελα από τον Mac13 να σεβαστεί την απάντηση μου και να μην διαγράψει το μήνυμα.

    Πραγματικά λυπάμαι για σένα mystery planet !!!
    Εξήγησε μου σε παρακαλώ γιατί έσβησες τα σχόλια μου…
    Έχει σχέση μήπως με το γεγονός ότι δεν θέλεις να διαβαστούν και να καταλάβουν τι είσαι και πως αντέδρασες ,τι απάντησες και τι στάση κράτησα ;
    Το γεγονός ότι θυμάσαι μετά από δυο εβδομάδες να απαντήσεις σε άσχετο θέμα και σε άλλο bloodspot ,ενώ έχει τελειώσει το θέμα μετά από δική σου απόφαση μονό μνησικακία μου θυμίζει ,ίσως και παράνοια…
    Ρε φίλε κατάλαβε τα έξις :
    1) Καθηγητής σίγουρα δεν είσαι!!! Αυτό γιατί αν δεν ξέρεις ορθογραφία απλά δεν μπορείς να είσαι …
    2) Εγώ… δηλαδή ο GEWKWN δεν είμαι ο Mac13 !!!
    3) Δηλαδή αν γραφούν άτομα με παραπλήσια γνώμη για ένα θέμα είναι το ίδιο άτομο; Ψυχίατρο θες!!!!!!!!!!
    4) Αν έχεις κάπου τα σχόλια που έκανα εγώ και ο Mac13( σίγουρα τα έχεις από την μνησικακία που έχεις )θα καταλάβεις (αν βεβαία βγάλεις τις παραποιδες)
    ότι δεν γίνεται να έχουμε διαφορετικό τρόπο γραφής ,έκφρασης και να είμαστε ένα άτομο!!! Μπας και το κανείς εσύ ;
    5) Δεν ξερώ τι ρολό βαράς στην ζωή σου και στην τελική δεν με ενδιαφέρει να ασχολούμαι με άτομα σαν την πάρτη σου , αλλά γιατί έσβησες τα μηνύματα στο blogspot σου και απαιτείς να συνεχίσεις την παραλογή κατά τα αλλά επαναφορά σου στο θέμα σε άλλο blogspot και μάλιστα σε άσχετο θέμα .
    Άσε το βρήκα, δεν μπορείς να σεβαστείς την γνώμη κάποιου άλλου και θες να καταστρέφεις γενικά και αόριστα την διαφορετική γνώμη !!!
    5) Σε προκαλώ μάγκα μου, να συνεχίσεις το στιχάκι σου εκεί που συμφώνησες για να αποδείξεις τι παντελόνια φοράς!!!! Για τα άτομα που δεν ξερόυν, ο mystery planet συμφώνησε να συνεχίσει την συζήτηση που είχαμε ανοίξει στο δικό μου blogspot αλλά έκανε επίθεση σε άσχετο μέρος γιατί δεν είχε επιχειρήματα για τα πράγματα που υποστήριζε .Βλέπεις mystery planet, παρακολουθώ τι κανείς γενικά στο ισόχωρο περιμένοντας να μου αποδείξεις ότι έχω λάθος , αν και δεν το πιστεύω … έλα μάγκα μου, περιμένω να μου αποδείξεις κάτι.

    Συνέχισε να καταστρέφεις αλλά blogspot … Μάλλον το κανείς καλά…
    Α!!! μην ξεχάσω … Γιατί άραγε μπήκες και έγραψες ως ανώνυμος…
    Σε περίπτωση που συνεχίσεις να γραφείς σε αυτό το blogspot θα αποδείξεις για μια ακόμη φορά τι άτομο είσαι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mystery Planet, αν στέλνεις μηνυματα χωρις το όνομά σου, πού θέλεις να ξέρω ποιος τα γράφει; Είδα ότι το "στυλάκι" έμοιαζε κάπως με το δικό σου, αλλά κάλλιστα μπορεί να ήταν και κάποιος "φανατικός οπαδός" σου.
    Μπορεί να σέβομαι την γνώμη των άλλων, αλλά τα άτομα που τους λένε κάτι και αμέσως το πιστεύουν χωρίς να το σκεφτούν, μόνο "παρωπιδιασμένα" μπορώ να τα χαρακτηρίσω. Στο κάτω-κάτω δεν τους έβρισα κιόλας! Είναι μόνο ένας χαρακτηρισμός και καλό θα είναι να αρχίσεις να δέχεσαι και την αρνητική κριτική εκτός από την θετική. Δεν οφείλω καμία συγνώμη σε κανέναν, απλά και μόνο επειδή εξέφρασα την άποψή μου για αυτόν.

    ΥΓ1. Το πόσους αναγνώστες έχει το blog μου, δεν νομίζω να σε αφορά. Στο κάτω-κάτω προτιμώ να έχω 10 "καλούς" αναγνώστες, παρά 100 "πρόβατα".
    ΥΓ2. Τα... φεύγω, δεν θα σε ξαναενοχλήσω και δεν ξανά ασχολούμαι, τα έχεις πει 1000 φορές και πάλι εδώ είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή