Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

BAPHOMET (Μπαφομέτ)


- Τι γράφει η βίβλος των Μπαφομέτ:
01.Τα παντα υπαρχουν για να με υπηρετουν
02.Τα παντα υπαρχουν για να με τρεφουν
03.Η υπαρξη τους για μενα
04.Η ενεργεια τους για μενα
05.Ο θανατος τους για μενα
06.Η γεννηση τους για μενα
07.Ο κοσμος των ονειρων για μενα
08.Τα κοιμωμενα πληθη κοιμουνται για μενα
09.Ειμαι ενας μπαφομετ
10.Ειμαι το τελειο αρπακτικο
11.Ειμαι πιο σκοτεινος απο τις σκιες
12.Ειμαι πιο αθορυβος απο τη νυχτα
13.Ειμαι ο θεος διοικων
14.Ειμαι ο υιος της λιλιθ λαμασθου
15.Ειμαι ο ασυγκινητος καταστροφεας
16.Ειμαι ο απτοητος εισβολεας
17.Ειμαι ο αδιστακτος ενεργοβορος
18.Ειμαι ο αυτονοητα υπερεχων
19.Ειμαι ο αριστος των αιτιατων
20.Ειμαι το αιτιο των καταστροφων
21.Ειμαι ο κληρονομος των παντων
22.Ειμαι ενας μπαφομετ ο μονος πραγματικος νεφελιμ

- Τι είναι ένας Μπαφομέτ;
Ένας Μπαφομέτ είναι η κατεξοχήν εικόνα που έχουμε για τον δαίμονα, δηλαδή σαν να λέμε ένα είδος νεφελίμ που υπηρετούν τον σατανά. Ο συμβολισμός του ως ένας φτεροτός ανθρωπόμορφος τράγος, προέρχεται από τον συγγραφέα Eliphas Levi το 1854.
Η κερασφόρα σφραγίδα Μπαφομέτ, είναι ένα σχέδιο βασισμένο στην πεντάλφα. Μέσα στην ανεστραμμένη πεντάλφα είναι η εικόνα μιας αίγας, τα κέρατα του είναι στις πάνω ακμές, Τα αυτιά του γεμίζουν τις δύο πλευρικές ακμές, και το στόμα του αγγίζει το χαμηλότερο μέρος της πεντάλφας. Το θέμα της αίγας και της πεντάλφας είναι πολύ παλαιό, και έχει την προέλευσή του στην αλχημεία, και τα Ελευσίνια μυστήρια ως προσωποποίηση του αρσενικού και του θηλυκού. Η πεντάλφα περιβάλλεται από δύο κύκλους. Μεταξύ των δύο κύκλων είναι 5 εβραϊκοί χαρακτήρες, που συλλαβίζουν LVTHN αντίθετο προς την φορά των δεικτών του ρολογιού: Leviathan (Λεβιάθαν = ένας από τους επτά πρίγκηπες της κόλασης και φύλακας των πυλών της).
Στην Wikipedia υποστιρίζεται ότι λανθασμένα υπάρχει η αντίληψη πως αντιπροσωπεύει το κακό ή τον σατανά και πως αυτό οφείλεται μόνο στην ομοιότητα του κεφαλιού τράγου. Γράφει επίσης πως στην πραγματικότητα συμβολίζει την ένωση καλού και κακού και ότι είναι το ίδιο ακριβώς με το Κινεζικο σύμβολο Tao (Yin-Yang).

9 σχόλια:

  1. Πως γνωριζουμε οτι οντως αυτα γραφει η βίβλος των Μπαφομέτ;

    Σαν κοπυ πειστ απο λιακο μου φαινεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. LOL! Ας μην έδινα τα βιβλία της Temple of the Vampire στο Λιακόπουλο σε μορφή pdf... και μετα σίγα μη τα έγραφε όλα αυτά. Η Βίβλος του Μπαφομέτ είναι μια αντιγραφη της "Vampire Bible". Γνωρίζοντας ότι η Temple of the Vampire είναι μια απάτη που εκμεταλεύεται το κόσμο για να βγάλει χρήματα, τα έδωσα τα κείμενα στο Λιάκο για να γελιοποιηθεί... χαχαχα Έπιασε το δόλωμα τελικά!!!

    Ακόμη στο DVD μορφέας φαίνεται καθαρά ότι έχει επιρεαστεί o Λιάκος από το βιβλίο "Vampire Sorcery" που λέει για το νόμο της ονομασίας και του επιρεασμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το γαμάτο της υπόθεσης είναι ότι χάρη σε μένα σκαρφίστηκε μια νέα φανταστική αδερφότητα ΧΑΧΑΧΑ

    Αδερφότητα της Αλήθειας... Temple of the Vampire... χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσων αφορά τώρα τη Λευκή Αδερφότητα ανοίξτε τα μάτια σας και διαβάστε το βιβλίο "The Equinox" θα το βρείτε εύκολα σε pdf.

    Αναφέρει ότι η οργάνωση Ordo Templi Oriendis (O.T.O) αποτελεί όργανο της Λευκής Αδερφότητας. Και εξηγεί ότι η Λευκή Αδερφότητα αποτελείται απο πεφωτισμένους ανθρώπους.

    Δεν αναφέρεται τίποτα για νεφελίμ κτλ. Επίσης αναφέρει ο λιακόπουλος για τους 72 Νεφελίμ... Άλλη πατάτα αυτή, διότι όντος η Λευκή Αδερφότητα στα τάγματα της εξασκεί επικλήσεις στους 72 δαίμονες του σολομωνικού γριμόριου Goetia, όμως δεν πιστεύουν ότι είναι πραγματικα όντα. Εξηγούν ότι οι 72 δαίμονες αποτελούν μέρη του εγκεφάλου μας. Για να αποκτήσεις καλύτερο έλεγχο σε μερικές υποσεινήδητες περιοχές του εγκεφάλου τις δίνεις ένα όνομα.

    Τώρα για το διαχωρισμό σε Μαύρη Αδερφότητα και Λευκή Αδερφότητα... O Aleister Crowley είχε γράψει το μυθιστόρημα "The Moonchild" που μιλούσε για ένα πόλεμο μεταξύ μια Μαύρης και μιας Λευκής Αδερφότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο κόσμος κυβερνάται από πλούσιους μεγαλοτραπεζίτες και απο πολυεθνικές εταιρίες. Και όχι από εξωγήινα νεφελιμ... Το ότι πολλοί από αυτούς ανήκουν σε μυστικές αδερφότητες δε σημαίνει και τίποτα για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. O Σατανάς υπάρχει αλλά το Σχέδιο του ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΩΤΟΠΌΡΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να μας πει και ο Λιακό...
    Προσπαθεί να πουλήσει τα βιβλία του ο άνθρωπος.
    Με τόσα που λέει και ξαναλέει, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα λέει συχνά και κάποιες βλακείες, για να γεμίσει την ώρα του και να εξάψει την φαντασία των τηλεθεατών.
    Προσωπικά συμφωνώ με αυτόν που λέει ότι "ο κόσμος κυβερνάται από πλούσιους μεγαλοτραπεζίτες και απο πολυεθνικές εταιρίες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. oi nefelim eiparxoun oi vrikolakes eiparxoun kai lete malakies alla o kairos gar eggis gia oloys sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Αδερφότητα της Αλήθειας:

    http://www.vampiretemple.com/

    Μπορείτε να αγοράσετε τα βιβλία τους τα οποία διδάσκουν πως να γίνεται αληθινοί βρυκόλακες και αφέντες των ανθρώπων στο μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή