Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Παροχή Υπηρεσιών


---Αποφάσισα να θίξω αυτό το θέμα γιατί με έχει κουράσει η ανευθυνότητα των περισσότερων που προσφέρουν κάποια υπήρεσία στο κοινό της χώρας μας. Αυτό συμβαίνει και στις δημόσιες υπηρεσίες αλλά δυστυχώς και σε υπηρεσίες που μας προσφέρουν κάποιοι ιδιώτες.
---Επειδή το θέμα είναι τεράστιο, θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο σύντομος γίνεται, απλά αναφέροντας μερικές περιπτώσεις.
---Επίσης δεν θα επεκταθώ στο θέμα της υπερκοστολόγησης των προσφερόμενων υπηρεσιών, ούτε στη σύγκριση με το εξωτερικό, όπου πληρώνεις τα ίδια και λιγότερα για μια πολύ ποιοτικότερη υπηρεσία.
---Θα αρχίσω με τις Δημόσιες υπηρεσίες, όπου εκτός από τη γνωστή γραφειοκρατεία που περιπλέκει τα πράγματα, οι υπάλληλοι πολλές φορές σε στέλνουν από το ένα γραφείο στο άλλο και πάλι πίσω, ενώ οι ίδιοι θα έπρεπε να κάνουν αυτή τη διαδικασία όσο εσύ περίμενες. Αρκετές φορές πέφτεις σε άλλους που φωνάζουν αν δεν έχεις κάποιο χαρτί και δεν είναι καθόλου ευγενικοί, λες και σε ξέρουν από χθες. Άλλες φορές πας σε κάποιο γραφείο που είναι άδειο και δεν ξέρεις αν πρέπει να περιμένεις ή να φύγεις, με αποτέλεσμα να πρέπει να ρωτάς στα γύρω γραφεία για τον συγκεκριμένο υπάλληλο, που αν ήθελε να απουσιάσει για κάποιον λόγο, το λιγότερο που έπρεπε να κάνει ήταν να αφήσει έναν αντικαταστάτη. Άλλες φορές πάλι συναντάς κλειδωμένα γραφεία και κατεβασμένα τηλέφωνα για να μην μπορείς να τους "ενοχλήσεις". Επίσης αυτοί που φτιάχνουν τους δρόμους και αφήνουν πίσω τους σκουπίδια, μπάζα και κακοτεχνίες μόλις τελειώσει το έργο, θα έπρεπε να καθαρίζουν και να παραδίδουν τον χώρο καλύτερο απ'ότι τον βρήκαν. Αυτές τις καταστάσεις μπορεί λίγο-πολύ να τις έχουμε συνηθίσει, αλλά μας κάνουν υποσυνείδητα κακό στην ψυχολογία μας και ρίχνουν την ποιότητα διαβίωσής μας. Όση μας έχει απομείνει τέλος πάντων...
---Οι ιδιωτικές υπηρεσίες αποτελούν επίσης ντροπή για την χώρα μας, γιατί θα έπρεπε εφόσων τους πληρώνεις, να παίρνεις αυτό που πλήρωσες χωρίς την παραμικρή ατέλεια. Πριν από 10 χρόνια αγοράσαμε ένα μικρό αυτοκίνητο και όταν μας το παρέδωσε η αντιπροσωπεία ήταν βρώμικο και μέσα γεμάτο σκόνη. Μας είπαν ότι έγινε κατά την μεταφορά αλλά αυτό φυσικά δεν ήταν μια σοβαρή δικαιολογία. Άλλες φορές καλείς κάποιον στο σπίτι να σου φτιάξει κάτι και όταν φεύγει αφήνει πίσω του διάφορα μπάζα ή και σκουπίδια. Αν του πεις πως έπρεπε να καθαρίσει σου απαντάει πως "την δουλειά του την έκανε". Αν είναι δυνατόν να μην καθαρίζει τον χώρο που αυτός λέρωσε! Άλλες φορές παραγγέλνεις κάτι και σου φέρνουν κάτι άλλο και μετά προσπαθούν να βρουν δικαιολογία για να μην παραδεχτούν το λάθος τους και το "χρεωθούν", λες και φταις εσύ γι'αυτό! Άλλη περίπτωση είναι οι "εξυπηρετήσεις πελατών" που προσπαθείς με τις ώρες να πιάσεις γραμμή ή να είσαι πολύ ώρα στην αναμονή μέχρι να σε εξυπηρετήσουν. Οι εγγυήσεις των προϊόντων, που πρέπει εσύ να πληρώσεις τα έξοδα αποστολής (και επιστροφής), τα οποία συνήθως είναι περισσότερα απ'ότι αγόρασες το προϊόν.
---Είναι πάρα πολλά τα περιστατικά που μπορώ να αναφέρω από αυτούς τους "απατεώνες", οι οποίοι το παίζουν έξυπνοι για να πάρουν τα φράγκα και δεν καταλαβαίνουν οτι κάνουν κακό στο επαγγελμά τους με αυτόν τον τρόπο. Οι περισσότεροι βρίσκουν συνήθως χαζές δικαιολογίες ή εκμεταλλεύονται την άγνοια του κόσμου, θέλοντας να μας πείσουν οτι δεν γινεται αλλιώς. Και η "γραμμή καταναλωτών" που δέχεται καταγγελίες, σπάνια μπορεί να επέμβει σε ένα τέτοιο θέμα λόγω γραφειοκρατείας (πιστεύω). Φυσικά υπάρχουν και οι ελάχιστες εξαιρέσεις στον κανόνα, που είναι σωστοί επαγγελματίες.
---Γι'αυτό πρέπει να αντιδρούμε σε κάτι τέτοια και να μην τους αφήνουμε να μας κάνουν ότι θέλουν, γιατί τους πληρώνουμε με λεφτά που κανείς δεν μας χάρισε και πρέπει να λαμβάνουμε στο έπακρο την υπηρεσία για την οποία πληρώσαμε. Στο κάτω-κάτω αυτή είναι η δουλειά τους. Αν δεν μπορούν ας μην την κάνουν και να μη ψάχνουν φθηνές δικαιολογίες για να καλύψουν τα "ελαττώματά" τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου